Oups! Eroare


Ne cerem scuze, este o eroare în sistem. Vă rugăm să împrospătaţi pagina sau încercaţi mai târziu.

Ieşire


Sigur doriţi să ieşiţi din căsuţa Dumneavoastră?

Înainte de a suna la Serviciul Clienţi ori a ne trimite un e-mail, vă rugăm parcurgeţi Serviciul Clienţi Online, unde veţi găsi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări, astfel economisind timpul petrecut cu rezolvarea problemei.

Răspunsurile de aici nu avem posibilitatea să vă transmitem şi prin e-mail. Vă mulţumim pentru înţelegere!

Întrebări legate de produse:

În partea superioară a paginii, lângă butonul ”Produse” aveţi un câmp de căutare; introduceţi în acest câmp codul sau denumirea produsului. Alegeţi din variantele pe care vă oferă pagina sau după scrierea cuvântul căutat apăsaţi butonul de căutare şi pagina web vă va afişa rezultatele obţinute.

De pe pagina principală, în 3 paşi puteţi ajunge la produs, după cum urmează:
După alegerea categoriei de produse din partea stângă a meniului se vor afişa subcategoriile (de ex. Încălzire, Răcire, Alarmă insecte). Alegând subcategoria se vor afişa toate produsele din acea categorie. Alegeţi produsul dorit şi mutaţii-l în coşul de cumpărături.

În cazul în care aveţi nelămuriri sau întrebări tehnice ori aveţi nevoie de detalii suplimentare, vă rugăm apelaţi numărul de telefon: +40 264 406 488.

Pe pagina noastră web menţionăm în toate cazurile dacă un produs se află sau nu în stocul nostru. În cazul produselor care sunt în curs de achiziţie, va apărea data probabilă de intrare.

Vă rugăm verificaţi produsul căutat pe pagina noastră web.

Întrebări legate de comandă:

În acest caz, vă rugăm repetaţi procedura şi mutaţi din nou produsul în coş.

Întrebări privind situaţia plăţilor şi a facturilor:

În cursul cumpărăturilor, aveţi posibilităţi multiple de plată.

În cazul în care aţi ales să primiţi produsele prin curierat, cu ramburs, întreaga sumă se achită la reprezentantul GLS Curier, care, după plată, vă va înmâna produsul/produsele comandate. Aveţi posibilitatea plăţii online, însă această opţiune este activă doar în cazul achiziţiilor efectuate din magazinul online.

În cazul în care contravaloarea produselor a fost achitată prin plată online, după confirmarea plăţii prin magazinului online nu mai aveţi posibilitatea modificării comenzii! Orice achiziţie ulterioară va fi tratată ca o nouă comandă.

loading...